Selbi

"İnsanın böyle kolayca uykuya dalabileceği kadar kaygısız bir hayatı olması ne güzeldi kim bilir?" - Wendy Higgins
İnsan ve Duygular
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tezatül kübra :)
Ölüm Allah'ın emri olduğu için ondan korkmuyorlar da kıtlıktan korkuyorlar.
Mı acaba?
Çocuk kalmak iyiymiş. Biz de iyi kaldık albayım ; medeniyet bizi bozamadı.
Sayfa 147·Kitabı okudu
Bu kitap bi alem ya
Sol Melek! Buyurun yüzbaşım! Bana ,iki tane daha, eğilen hostesinin bacaklarına bakma günahı yaz.
Herkes ,içini, yalnız içine dökmez
Sayfa 144·Kitabı okudu