" Ah , ya yanıldıysam ? Ya geniş bir alanın etrafını dolaşmadıysam ? Ya yetişemezsem ? " diye geçiriyordu aklından . Kâh önündeki tepeye kâh güneşe doğru bakıyordu .Tepe hala uzaktaydı , fakat güneş neredeyse batacaktı.
Pahom o tarafa doğru da uzun süre yürüdüğüne kanaat getirince tekrar sola dönmek istedi . Fakat tam o sırada nemli bir çukurluk gördü. Bırakmak yazık olacaktı .Aklından , " Burada çok iyi keten yetişir ," diye geçirdi dosdoğru devam etti yürümeye .