Evimden cok uzaktayim.
Zaten benim evim varmiydi, gercekte hic oldumu ondan da emin degilim. Tek bildigim, herhalde tam da bu yuzden kendi icimde bir ev kurdugum.icimde bnimle heryere gelen bir ev
Hayat bi bazen aci bi sonun aslinda baska guzelliklerin baslangici oldugunu gosterir.Deryanin aci sonu esranin baslangici olmustu. Ayse kulinin kalemine hayran kalinmayacak gibi degil. Okurken hic birakmak istemedim ve bitince bosluga dusmus gibi oldum.sanki devami varmis gibi geldi bna belkide buda son degil baslangic olur yeni kitabina