sümeyye öztürk

sümeyye öztürk
@Seleme_ben_
Mükеmmеl kişiyi aramaktan vazgеç. Tеk ihtiyacın olan sana sahip olduğu için şanslı olduğunu düşünеn biridir.
Lise
iran tahran, 15 Mart 2006
129 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Gecenin ortasında yankılanan çığlığı duymaz, kilitlidir kapılar ardında insanoğlu. Sağır kesilir gökyüzü, doğmaz olur gün bir türlü. Kaybolur bedenler siyahın içinde, Kader mahkum eder esarete, Boyun eğer insanoğlu. M' Muhammet Aydın
Şiir
sümeyye öztürk
En kötüsü içinden sessizce ağlamak kimseye göstermemek hiç bişey olmamış gibi davranmak mutluymuşsun rolünü oynamak...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Tuğkan dinleyen kız Beşiktaşlı olan kızları kaçırmayın. Tuğkanın her şarkısı bir hikaye. Eğer birisi tuğkan dinliyorsa bilin ki birileri yaralayıp yollamıştır. Beşiktaş da bilmem siyah ve beyazın asaleti diyeyim
1000k
sümeyye öztürk isimli okura yanıt verildi
sümeyye öztürk
Malesef
Tuğkan dinleyen kız Beşiktaşlı olan kızları kaçırmayın. Tuğkanın her şarkısı bir hikaye. Eğer birisi tuğkan dinliyorsa bilin ki birileri yaralayıp yollamıştır. Beşiktaş da bilmem siyah ve beyazın asaleti diyeyim
1000k
sümeyye öztürk isimli okura yanıt verildi
sümeyye öztürk
Kendi düşüncelerini söyleyince saygısız olarak söyleniyorsun
Kimsenin birbirine acımadığı, birinin ötekine yardım etmeyi aklından dahi geçirmediği soğuk ve umutsuz bir dünyada yaşıyoruz. Yalnızlıktan korktuğumuz ama sürekli yalnız kalmaya çalıştığımız, yalnızlığımızın yetmediği ve bitmediği bir çağdayız...
1000k
sümeyye öztürk isimli okura yanıt verildi
sümeyye öztürk
Evet sormak gerek bir insan birinin kalpini kırınca hiç düşünmüyor bile o vicdan yok
Kimsenin birbirine acımadığı, birinin ötekine yardım etmeyi aklından dahi geçirmediği soğuk ve umutsuz bir dünyada yaşıyoruz. Yalnızlıktan korktuğumuz ama sürekli yalnız kalmaya çalıştığımız, yalnızlığımızın yetmediği ve bitmediği bir çağdayız...
1000k
sümeyye öztürk
Birine acımasız davranınca o insan nasıl rahat ya kalpi nasıl rahat olarak kalıyor hiç mi düşünmüyor acaba üzüldü mü kalbini kırdım mı diye umursamıyor