Kitaba çok büyük hevesle başladım çünkü çok fazla övülüyordu fakat tam istediğim hazzı alamadım ama yinede beğendim yazarın Dili akıcıydı ama okumazssanız bence çok da birşey kaybetmezsiniz ama illa okuycam diyorsanız okuyabilirsiniz konusu güzeldi.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap tek kelimeyle mükemmeldi başlarda size biraz klişe geleblir sonuçta Wattpad kitabi olarak okuyorsunuz ama öyle değil bazı sahneleri cidden beni derinden etkiledi evet yazı tarzı sade ama aşırı derece akıcı ve etkileyici kitabın son 50 sayfası tek kelimeyle harikaydı bol Duygu yüklüydü bence bi şans verin sizi çok etkilemeyebilir ama severk okuycaksiniz...