“Hayat o hayat,manzara o manzara,güneş yine eski güneş,gökyüzü yine dünkü gökyüzü..Fakat her taraf bugün ışık altında,her taraf baştan aşağı nasıl neşe.
Çünkü ah ya,ya Rabbim çünkü dün yalnız seviyordum;bugün biliyorum ki seviliyorum.”
Erkekler istedikleri vakit evlenirler, isterlerse hiç evlenmezler,eğer fikirlerine uygun bir kadına tesadüf etmezlerse tesadüf edinceye kadar hiç evlenmeyebilirler; kırk hatta elli yaşına kadar bekar duran erkekler vardır,halbuki biz zavallı kızlar…Yirmi,yirmi iki yaşına geldik de kocaya varmadık mı artık çürümüş sayılırız.
Düşünmüyorlar ki ben yakışıklı,parlak erkek değil,yalnız beni anlayacak,hassas,ince bir kalp sahibi erkek istiyorum;bilmiyorlar ki benim istediğim servet ve güzellik değil, yalnızca ve yalnızca ruhtur.