David Hunter dörtlemesinin son kitabını da okudum. Bittiğine sevindim.
Suçluların "hiç yanlış bi şey yapmadım ki" ifadeleri, kahramanımızın iyi niyetini suistimal etmeleri, aptal yerine koymaları, bir sürü masum ve suçsuz insanların ölmesi, adli antropolog David Hunter'in kemiklerin ne anlattığını anlaması ama yakınındaki insanların suclu olduğunu bir türlü anlamamasi.