Seliinpol

Sabahattin Ali ne de güzel özetlemiş:
"Bana ne kadar kötülük yapılırsa yapılsın kimseye saygısızca gitmedim. Aram bozuk olsa bile birinin bana ihtiyacı olsa hiç düşünmeden giderim ama görüyorum ki saygının, sevginin hatta şevkatin bile iyileştiremeyeceği insanlar var."
Bir Dinle isimli okura yanıt verildi
Seliinpol
Kitabını bilmiyorum bilseydim eğer alıntı olarak eklerdim. 😊
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yiyordu, içiyordu, uyuyordu, uyanıyordu; ama yaşamıyordu. -Tolstoy
Juliet isimli okura yanıt verildi
Seliinpol
😁😂