Kendi everestimize tırmanabiliriz.....otobiyografi mi diyeceğim ama değil gibi bir insanın hayatında nelere dokunabileceğin göstergesidir.Hayatimizdaki engelleri engebelleri nasil karşılayabileceğimizin yolunu gösteriyor ....bu bir yatırım tavsiyesidir.
Okunması gereken kütüphanemizde yer alması lazım olan bir geniş bak kitap diyebiliriz.Evet özgürlüğün rengi mavidir ,flu değil ....cem seymen akıcı bir dil ....