Nihilist bir dönemden geçiyoruz; sadece ben ve çevrem değil , herkes böyle . Kimse hayatından memnun değil . Herkes derin bir huzursuzluk içinde kıvranıyor; daha iyi bir hayata ulaşmak istiyor ama o yeni hayatın ne olduğunun da farkında değil . Tarifi yok ; dolayısıyla toplumun mitolojisi ve ideali yok . Bu yüzden bir nehrin suları bizi önüne katmış götürüyor. İnsanlar akıntıdan kurtulmak için kıyıdan sarkan dallara tutunmaya çalışıyorlar. Kimi din dalına tutunuyor , kimi ise nihilizme gömülüyor.