Yarın YKS var ve ben de o masada olacağım. Sosyal hayatımdan ödün verdiğim, sabahlara kadar çalıştığım ve yeri geldiğinde stresten hastalandığım, psikolojik olarak da fiziksel olarak da zor ve yorucu bir süreçti.
Umarım hepimiz emeklerimizin karşılığını hakkıyla alırız. Sınavın her birimiz için çok güzel geçmesini diliyorum. Her şey gönlümüzce olsun..🙏
(Abiler ablalar dualarınızı esirgemeyin 🥹)
Röportajlar sırasında birçoğunun vurgusu aynıydı:
Dünyadaki hiçbir dil ve hiçbir kelime, yaşadıklarımızı ve şahit olduklarımızı hakkıyla anlatmakta yeterli değildir.
Röportajlar sırasında birçoğunun vurgusu aynıydı:
Dünyadaki hiçbir dil ve hiçbir kelime, yaşadıklarımızı ve şahit olduklarımızı hakkıyla anlatmakta yeterli değildir.