Selin ARI

Selin ARI
@Selin_39
Gülmek en iyi ilaçtır.
Sosyal Hizmetler
Üniversite
İstanbul
İstanbul, 30 Haziran 2002
16 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Beyaz Geceler
"Ah Nastyenka, Nastyenka!" diye düşündüm. "Bu sözle ne çok şey anlattın! Böyle bir sevgi başka zaman olsa yüreği üşütür, ruha ağır gelir. Senin elin soğuk, benimkiyse ateş gibi sıcak. Ne kadar körsün Nastyenka!.. Ah! Mutlu bir insan ne çekilmez oluyor bazen! Ama sana kızamam ben!.."
Sayfa 44 - kültür yayınları·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...sırf bunun için yaratılmadı mı o Bir anlığına da olsa, Yakın olmak için senin yüreğine?.. İ. Turgenyev
Sayfa 3·Kitabı okudu

Selin ARI

, bir kitap okudu
Puan vermedi·183 syf.·
1 saatte okudu
·
2021 2. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,5bin okunma
Acı çekmek ne demekmiş asıl şimdi anlıyorum. Acı çekmek bayılana kadar dek dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi. Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi. Kolları, başı hep dermansız bırakan,yastıkta öbür yana dönme isteğini bile söndüren bir şey.
Sayfa 169·Kitabı okudu
Dindinha bir seferinde mutluluğun "yüreğimizde parlayan bir güneş" olduğunu söylemişti. Güneş her şeyi mutlulukla aydınlatıyordu. Eğer bu doğruysa, her şeyi güzelleştiren şey göğsünde pırpır eden yüreğimdi...
Sayfa 148·Kitabı okudu
Alıntı