Selinay çelik

Selinay çelik
@Selinclk312
İnsanlar kötüydü, kitaplara sığındım...
Tam anlamıyla insan gibi yaşayamıyorsak,en azından tam anlamıyla hayvan gibi yaşamamak için elimizden geleni yapalım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Körler ülkesinde tek gözlüler kral olur
Ağlayabildiğimiz için çok şanslıyız
Yasak tanımaz rüzgar Zincir vurulmaz martıya Birde insan kalbine
İyiler he zaman kötüleri yenecek kadar güçlüdür