Selin59

insanlara güvenme yetimi kaybettim sanırım
1K
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
insan yolunu kaybedince hızlı koşmaya başlarmis
Edebiyat
Tıpta yeri yok ama "dua" iyileştirir.
Edebiyat

Selin59

, bir kitabı okumaya başladı
İlhami Algör
6.2/10 · 34,8bin okunma
Hayatıma giren ve çıkan herkes iyi ki oldular hayatımda . Hepsi bana birşeyler katıp benden birşeyler aldılar ve bugün ki beni ortaya çıkardılar . İyi ki varsınız iyi ki vardınız . 🤗🤗🤗
1K