ŠêLMâ

ŠêLMâ
Sayfaların içinde, satırların arasında...
Varlık ile hiçlik sınırında...
"Bir yanda ay, diğer yanda güneş var. Gece gündüz her biri kendi yörüngesinde. İnsan ise sürekli bir soluk alıp verme, güzelliklerin baştan çıkarıcılığı karşısında bocalama, nefsiyle savaşma, zevkleri arasında gidip gelme, varlık ve hiçlik sınırında..."
Sayfa 76 - Ay İle Güneşin Arasında
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Düşüncelerim çok çabuk değişiyor şaşıyorum, birgün önce olabildiğince yukarı çıkmaya çalışırken şimdi yerin dibindeyim..."
Sayfa 75 - Soğuk
Kaybedince kıymet bilmek doğamızda var.
"İşte insanlar gibi şehirlerin kutsallığından sadece onlar öldükten sonra bahsederiz."
Sayfa 74 - Soğuk
"Herkes ölümden korkar ve bu duygu bulaşıcıdır. Biri öldüğünde duyan gelir, sırtlanıp götürür soğuk teneşire yalnız bırakırlar..."
Sayfa 74 - Soğuk
Doğrudur, özgürlüğe açlığımız...
"Bir açlıktı yaşadığımız, nefes almaya duyulan değil, özgürleşmeye, yüzlerce tepenin üzerinde koşmaya iten açlık..."
Sayfa 72 - Yabancı