ŠêLMâ

ŠêLMâ
Sayfaların içinde, satırların arasında...
Ânı yaşa... da her zaman olmuyor öyle
"Az sonra ne olur diye umursamıyorum. O anda hissettiklerim yeter de artar bile. Hem güven içinde olmak diye bir şey mi var? Biri sürekli güvende olmayı düşünürse gülümsemeyi bırakabilir. Kim ister bunu?"
Sayfa 66 - Yabancı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ahh içimiz :))
"İçimde hazır olmama rağmen hiç kimsenin kaçamayacağı ve acemilere özgü o ürkeklik hâli..."
Sayfa 66 - Yabancı
İnsan her zaman şiir ezberlemeli
"Bu süre boyunca önümde sonsuz bir zaman varmış gibi rahattım. İnsan mümkünse böyle anlar için uzun bir şiir ezberlemeli..."
Sayfa 66 - Yabancı
"Uyku ile uyanıklık arasında cenneti hayal ederler ama istedikleri yere varamayacaklarını hepsi bilir. Toprağa gerek kalmaz ölenleri örtmek için."
Sayfa 64 - Ceza
"Ne olursa olsun çocukları incitmemeli."
Sayfa 63 - Ceza