"İnsanları göç ederken seyretmek neden canımı yakmıştır? Öyle sanıyorum ki; arkalarında bıraktıkları suskunluk, yokluklarında hissettiğim yalnızlıktan..."
"Şimdi cehalet deyince, okula gitmenin gerekliliğinden bahsediliyor. Herkesin en azından kaç yılını okulda geçirdiğini düşünürsek cehaletin sadece okulla giderilmediğini kavramak zor olmasa gerek!"