"Beyoğlu'nun en güzel abisi yaşlanır mı hiç?"
Sanırım bu cümleye kalbimi bıraktım...
Ahmet Ümitin kitapta kendine yer vermiş olması beni çok şaşırttı olayı çok güzel bağlamıştı kendine.Nevzat'ın aslında onu sevmemesi ama onun Nevzat'ı kitabında başrol yapması....
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gerilim ve macera türünde kitap okumayı sevmezdim bana bunu sevdiren ilk kitaptı çok beğenerek okumuştum. Bir gerilim kitabının bu kadar tutkulu olması bana bu türü sevdirdi.