Selma

Ne yani;böylesi korkunç bir dünyanın,bir de cehennemi mi var? Umberto eco
Reklam
Yaptığı esere aşık olan bir sanatçı gibi,doğaya ve doğal olanın masumiyetine aşık olan bir filozof gibi,insanın özünü görüp aşık olan bir bilge gibi bende senin masumiyetine,sende gördüğüm öze aşık olmuştum
Seveceği insanı bulamadığında,korkudan,bulduğu insanı sevmeye çalışanlar
Çatlaklar kutsaldır ,çünkü ışığı içeri sızdırırlar

Selma

, bir kitabı okumaya başladı
Serkan Karaismailoğlu
8.7/10 · 19,1bin okunma
Reklam