Selma

Selma
@Selmasayik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama sevgi güç verir, zamansa imkan Büyük engellerde bulur, büyük hazzı insan.
Terbiye ve nezaket iki kişinin eline kalırsa, üstelik bu eller bir de kirliyse, ne kötü bir şey bu.
Aşk duyarlı bir şey mi ki? Öyle kaba, öyle hoyrattır ki, acıtır diken gibi.
Öğret bana, nasıl unutulur düşünmek?