"Birini özlemenin bu kadar yolu olması ilginç.Yaptiklari şeyleri ve oldukları kişiyi ozluyorsunuz ama aynı zamanda onların gözündeki varlığınızı da özlüyorsunuz.Yaptiginiz ve söylediğiniz herşeyin güzel, eğlenceli ve önemli olmasını.Ne kadar önemsendiğinizi."