Selva

Selva
@Selvaclk
Çünkü yüreği çöl olana çiçek açamıyorsun..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kimse benim bir çiçekle mutlu olabileceğim ihtimalini düşünmedi... 🍂
İnsan ve Duygular
Bazen konuşmamak daha iyi hissettirir: Hiçbir şekilde, Hiçbir şey hakkında, Hiç kimseyle... La Edri
Beklemek neyi beklediğini bilmeden...
Doğarız ve o an sanki ömür boyu sürecek bir pakt imzalamış gibiyizdir, fakat gün gelir, bunu benim adıma kim imzaladı, diye sorarız
Sayfa 287·Kitabı okudu