Artık tek gözün iki gözden daha iyi gördüğünü biliyorum, çünkü ona yardım edecek biri olmadığından, bütün işi o yapmak zorundadır,
BELKİ DE BU YÜZDEN KÖRLER ÜLKESİNDE TEK GÖZLÜLER KRAL OLUR,
derler
Yarın görüşürüz.
Ömrümüzün bütün günlerini birbirimize veda ederek, yarın görüşürüz deyip bize de bunun dendiğini işiterek geçiriyor olmamız ve mukadderat gereği, o günlerden birinin bu kişilerden biri için son gün olması, ya yarın görüşürüz dediğimiz kimsenin ya da bunu diyen kendimizin artık hayatta olmaması ilginç.