Selvi

Üstelik onlar hayatı yaşamaya başlamak ve onun geçmiş olduğu çarklardan geçmek zorundaydılar . İşte bu iyiydi , onlar bunlarla uğraşırken , o da yaşamın diğer yüzünü kitaplardan öğrenebilirdi.
Reklam

Selvi

, bir kitap okudu
10/10
·96 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2021 4. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,8bin okunma
Kendini bir kez keşfeden kişi , bu hayatta hiçbir şeyi kaybetmez.Ve kendi içindeki insanı bir kez anlayan kişi , tüm insanları anlar.
Sayfa 96·Kitabı okudu
İçimin ne kadar ölü olduğunu asla tahmin edemedikleri gibi şimdi nasıl çiçek açtığını da asla bilemeyecekler.
Sayfa 96·Kitabı okudu
Ah , ne kadar kolaydı , diye hissettim , başkalarına mutluluk vermek ve bu mutluluk ve mutlu olmak.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Reklam