“Çünkü bu doğal bir şey. Çünkü bu güzel bir şey.Çünkü bütün varlıkların bazen özgür olmaya, güneşe ve kendine benzeyenlerle konuşmaya, dışardaki dünyayı görmeye ihtiyacı var. Yoksa delirirler ya da yavaş yavaş ölürler.
Çiçeklerin bile birbirine ihtiyacı vardır. Yoksa sararıp solarlar. Çiçeklerin başına bu geliyorsa çocukların başına neler geleceğini siz tahmin edin!”
Kitap insanda değişik duygular hissettiren bir kitap fakat kitabın baş kahramanı duygusuz. Gerçekten hiçbir şey hissedemiyor. Okunmasını tavsiye ederim. Değişik bir deneyimdi.
KasiyerSayaka Murata · Turkuvaz Kitap · 20193,681 okunma