Sakin ve sessiz bir gece... Okumak bu kadar mı iyi gelir insana😊
Yüz yüze değilsin karakterlerle ama sanki onlarla hissediyorsun yaşananları, günü, havayı, yenen yemeğin tadını.
O zaman iyi geceler herkese der ve yeni kitapla geceye devam eder🩵
Yorulunca bi nefes alacak çınar ağacı gölgesi lazım insana... Gölge etme yeter diyen insanlara inat dibinde huzur bulacak kadar.
Yorulduk galiba. Nefese ihtiyaç var.
...
Kadın olduğu yeri güzelleştirir fikrimce. Saygı ve sevgi hem kadın hem de erkek için vazgeçilmezdir. Öncesi ve sonrası yok, her yıl her yerde umarım ayrım yapılmadan önce insan olduğumuz için birlikte, huzurla yaşamak bize iyi gelsin😊