SemaGüneş

SemaGüneş
@Sema444
“Bana sağır olanra, dilsizim bundan sonra”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kedi kadının yanındaydı,  Kadın gecenin yanındaydı"
Ne iyi olurdu, herkesin, ...Ben yalan soyleyebilirim, ama sana değil.. bir sen'i olsaydı.. ne iyi şimdi herkesin bir sen'i var. yalan soylediği
Kolay mıdır bir anda vazgeçip gitmek, Yoksa gitmekten vazgeçip, sevmek mi gerek?
Benim söylemek için çırpındığım gecelerde,  Siz yoktunuz.