SemaGüneş

SemaGüneş
@Sema444
Aşk hakkında hiçbir şey bilmediğim halde birdenbire sevdim.İnsandaki en yoğun duygunun bu ilk baskını garip bir şey degil miydi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Acılar sonsuz oluyor, sevinçlerin ise bir sınırı var..."
"Bugün daha az acı çekiyorum, demek ki sizi daha az seviyorum."
Sevilmeye layık olmayan insanlar da vardır.
La Fontaine "Seven, sevdiğini söyler!" diye haykırmıştı.