SemaGüneş

SemaGüneş
@Sema444
Hiçbir şeyi çok istemeyin. Çünkü bir şeye can atmak kurban gitmeyle aynıdır, hayal kırıklığına ve yanlışlara yol açar. Sizin ateşinize uygun bir ateşi kendinizden yukarılarda bulamazsınız. Krallar gibi, kadınlar da kendileri için yapılan her şeyin aslında yapanın borcu olduğunu sanırlar. Bu kural ne kadar acı olursa olsun doğrudur, fakat ruhun saflığına ve parlaklığına zarar getirmez. Temiz duygularınızı herkesin uzanamayacağı yerlere koyun, sanatkârın şaheserini koymayı hayal ettikleri yüksekliklere koyun ki oradan çiçeklerini zevkle seyretsinler. Görev duygu meselesi değildir dostum. İnsanın yapmak zorunda olduğu şey başkadır, hoşuna giden şeyi yapması başka.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
''Sevilen kadın bütün kadınların en güzeli değil midir?''
Gerçek tutkular, yetiştikleri toprağın verimsiz olduğu ölçüde, seyrine doyulmaz güzel çiçeklere benzer.
Büyük bir özen isteyen dostluk çok tehlikelidir.