Beğendim. Konusu ve anlatım şekli güzel gereksiz betimlemeler yok. Fakat yazarımız 1800 lü yılları yazarken sorun yaşamış ki ağaçları avizeye benzetmiş:) o zamanlarda nelerin olup olmadığını iyice öğrenip yazsaydi daha doğru olabilirdi. Beyza AlkoçKalp Muhafızı
Kalp MuhafızıBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20232,882 okunma
Fena değildi. Okunabilir. Fakat bana gerçek bir dostluğu yansıtmadı. 40 küsür senedir birlikte olan kadınlar birbirlerinden 14 yaşından beri sakladıklarıyla dostluğun bu olmadığını bana gösterdi.