📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kemal Sayar ‘ın okuduğum ilk kitabıdır .Hikaye kitabı gibi bölüm bölüm ayrılmış ve her bölümde de birer hikaye anlatılıyor .Kitabı genel olarak beğendim .Çok emek verilmiş ve çok kapsamlı bir kitap .7 puan vermemdeki sebep ise psikoloji üzerine çalışmalar yapan okuyan ve sürekli kendini geliştiren kişilere yönelik zayıf kalmış bir kitap .Bildiğim şeyleri tekrar tekrar okumuş hissene kapılıyorum .Ama psikoloji ile alakası olmayan biri için gündelik okuma içinde veli nimettir.Aslında okumak içinde alt bir temele de ihtiyaç duyan bir kitap .Alt dokunmaları çok güzel .Kemal beyin ellerine sağlık :)
YavaşlaM. Kemal Sayar · Kapı Yayınları · 202013,3bin okunma