Aslında birilerine doğruları göstermeye gerek yok herkes inandığı kadar Yaşar. İnce düşünmek kötü huylu kanser gibidir en çabuk nasıl olursa atılmalıdır beyinden. Haklılık diye bir şey de yoktur kanımca.. Sadece vicdan rahatlığı vardır. İçin rahat mı mevzu bitti.