Silgi kullanmadan resim çizme sanatına "yaşam" deniyor.Öylesine güçlü olun ki hiçbir şey husurunuzu bozmasın. Sağlık ,mutluluk ve zenginlik hakkında konuşun .Dostunuza değerli olduklarını hissetirin.Herseyin iyi yanını görmeye çalışın .Başkalarının başarılarına kendi başariniz kadar sevinin.Gecmisin hatalarını unutun ve onlardan yararlanın neşeli davranın ve herkese gülümseyin. kuşkular karşısında çok düzenli, öfke karşısında çok olgun korkular karşısında çok güçlü ve sorunlar karşısında çok mutlu olun ki silgiye gereksiniminiz kalmasın.
Ve unutmayın, yaşam duygularınızı bastırmanıza izin vermeyecek denli kısadır.
"Çok yağmur yağdı hayatıma;
Hiç beklemedigim bir anda...
Sonra bir fırtına koptu alıp götürdü seni benden...
Sen yoksun ama umudum var..!
Şimdi bekliyorum güneşin açmasını .
Gökkuşağının tüm renkleriyle beni aydınlatmasını...
Sen yoksun ama benim yaşama sevincim var.!!"
#neslicantay