Sema

Sema
@Sema_434
Beni bende demen,ben de değilim Bir ben vardır bende,benden içeri
Ama yüzü bütün ölülerde olduğu gibi güzel, daha da önemlisi yaşarken olduğundan daha anlamlıydı.
Sayfa 5 - Kültür yayınları·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Ölen ben değilim, o"
Sayfa 3 - Kültür yayınları·Kitabı okudu
Hayat üzerime doğru yürüyor Ölüm üzerime doğru yürüyor Yaşamdan ölüme... Sen... Yorulmaksızın üzerime doğru yürüyorsun O zaman ben... Böyle şeyler mırıldanıyorum "Hüzünlü değilim" Bu sözcükler yeterli Öyle de olmalı... Ve ...
Bugün düşündüğün şeye Yarın dönüşürsün. BUDA
Sayfa 56 - Koridor·Kitabı okudu
Bana söylersen, unuturum. Gösterirsen, belki hatırlarım. Yapmama izin verirsen, yapabilirim. ( LAO-TZU)
Sayfa 55 - Koridor·Kitabı okudu