Sema

Sema
@Sema_434
Beni bende demen,ben de değilim Bir ben vardır bende,benden içeri
"Şu geçeni durdursam ,çekip de eteğinden; Soruversem :haberin var mı öleceğinden?"
Sayfa 38·Kitabı okudu
Reklam
"Neylersin ölüm herkesin başında Uyudun uyanamadın olacak Kim bilir nerede, nasıl, kaç yaşında? Bir namazlık saltanatın olacak Taht misali o mualla taşında."
Sayfa 37·Kitabı okudu
"Yaş otuz beş yolun yarısı eder Dante gibi ortasındayız ömrün Delikanlı çağımızdaki cevher Yalvarmak yakarmak nafile bugün Gözünün yaşına bakmadan gider."
Sayfa 37·Kitabı okudu
Marifet;... işittik ve itaat ettik. başlanma sendendir ve dönüş de sanadır." diyebilmektir.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Kırılır da bir gün bütün dişliler Döner şanlı şanlı çarkımız bizim. Gökten bir el yaşlı gözleri siler. Şenlenir evimiz barkımız bizim.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Reklam