Sema

Sema
@Sema_434
Beni bende demen,ben de değilim Bir ben vardır bende,benden içeri
Her ölen pişman olur." diye buyurur Hz. peygamber (s.a.s)." pişmanlığı nedir, nedir ya Resulullah?" şeklindeki soruya da," inkarcıysa neden inkardan vazgeçip iman etmedi diye; müminse de, neden daha çok Salih amel işlemedi diye!" cevap verir.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Reklam
"Bilin ki Allah, ölümden sonra yeryüzüne yeniden hayat vermektedir. anlayıp hakikatleri göresiniz diye ayetlerimizi size açıkladık"
Sayfa 11·Kitabı okudu
Değişiyoruz, dönüşüyoruz hatta bozuluyoruz ama farkına varamıyoruz.
Sayfa 9·Kitabı okudu

Sema

, bir kitap okudu
Puan vermedi·48 syf.·
18 saatte okudu
·
2024 16. kitabı
Stefan Zweig
7.3/10 · 91,9bin okunma

Sema

, bir kitap okudu
7/10
·408 syf.·
88 günde okudu
·
2024 15. kitabı
Sinan Akyüz
7.9/10 · 2.654 okunma