Sema

Sema
@Sema_434
Beni bende demen,ben de değilim Bir ben vardır bende,benden içeri
Bu hayattan yoruldum ya
Reklam
"Bilmem," dedi boğuk bir sesle." sanki sessizlik dualarıma yardım ediyor. hatta başlı başına bir dua..."
Sayfa 83·Kitabı okudu
Hayat anlaşılmaz bir mucizedir.
Sayfa 71·Kitabı okudu
"İnsanın faşistlerden nefret etmesi için mutlaka komünist olması gerekmiyor."
Sayfa 49 - Alfa·Kitabı okudu
"Savaş ,"dedi ,öylesine vahşi ,öylesine kanlı, öylesine korkunç bir şeydir ki, insanoğlu da onunla birlikte vahşileşiyor ateşe girmeyen, ateşin ne kadar yaktığını bilemez oğlum .hayat ile ölüm arasındaki bu saklambaç oyunu daha ne kadar sürecek, bunu da yaşayıp göreceğiz tabii o güne kadar sağ kalabilirsek..."
Sayfa 43 - ALFA·Kitabı okudu
Reklam