"Savaş ,"dedi ,öylesine vahşi ,öylesine kanlı, öylesine korkunç bir şeydir ki, insanoğlu da onunla birlikte vahşileşiyor ateşe girmeyen, ateşin ne kadar yaktığını bilemez oğlum .hayat ile ölüm arasındaki bu saklambaç oyunu daha ne kadar sürecek, bunu da yaşayıp göreceğiz tabii o güne kadar sağ kalabilirsek..."