Sema

Sema
@Sema_434
Beni bende demen,ben de değilim Bir ben vardır bende,benden içeri
"Yazık ,çok yazık!" diye söylendi. "oysa hayat bir okuldan ibarettir. eğitim her zaman düşmana karşı hazır bir silah gibidir. eğitimsiz bir millet ya yok olur ya da bir başkasına köle..."
Sayfa 17 - Alfa·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Solgun Karanfil
Her tercih bir vazgeçiştir,ama vazgeçilen hep alacaklı kalır...
Sayfa 5 - ALFA·Kitabı okudu
Başlıyoruz💜
Başlıyoruz💜
Allahın verdiğide vermediğide imtihandır