Semanur

Semanur
@Sema_ogretmen
Çevirin yüzünüzü güneşe bütün gölgeler arkada kalsın...
"Bu akşam anladım ki, bir insan diğer bir insana bazen hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılabilirmiş.."
Reklam
"Bir kez daha, tanıdığımı sandığım insanları hiç tanımamış olduğumu anladım."
"Saadet, hayatı olduğu gibi kabul etmektir. Ne bir şey ilave etmeli, ne de ondan bir şey eksiltmeli..."
"İki insanın birbiriyle karşılaşması kadere, tanıştıktan sonra yan yana kalmaları ise onların gayretine bağlıdır."