Sema

Sema
@Semaa2
Keşke acılar da, suçlar ve cezalar gibi zaman aşımına uğrasaydı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
duymuştu. Fakat sağır kalmayı tercih etmişti.
Büyüdükçe acıları da büyüyor. Zamanla geçmiyor, azalmıyor, aksine büyüyor.
Çocuk da ölebilir, kadın da ölebilir, herkes ölsün, yeter ki ortaya çıkmasın.
çünkü kabul etmesi zor, hatta zikretmesi bile zor bir konuyu, insanlar kulaklarını kapatarak yok sayıyor. Bunu kabul etmeli ve çözüm bulunmalı. Kulak tıkamak çözüm değil, yetişkinlerin zikretmesi bile zorken düşünün ki küçücük bedenler bu yükü taşıyor. Bunu kabul etmemek onlara ihanettir..