⌏ Kara kız ⌌

⌏ Kara kız ⌌
@Semaa_41
᭟ 𝑻𝒆𝒌 𝒍ü𝒌𝒔ü 𝒌𝒊𝒕𝒂𝒑𝒍𝒂𝒓𝒅ı...
؂ Bu dünyadaki en kötü his ne biliyormusun? Birini kaybetmek. Çünkü dönüşü yok. İkinci kötü şey ise, geç kalmak. Mayın tarlasına, sırf patlayabilir bir tanesi diye adım atamamak: karşıya geçmek için için içini yerken.
Alıntı
Reklam
〃 Çünkü bize öğretmediler. Biz hep içimizdekilerle savaştık, kendimizle savaştık.
Alıntı
"Acı geçene dek, "demişti. Ama acı nasıl geçecekti? Hiçbir acı, tamamen geçmezdi. Geçmiş gibi davranırdık, geçmiş olmuş artık gibi ama hatırladığında acı yine aynı acıydı. "
Alıntı
❝ Üç devle savaşıyoruz sevgili Sancho: Adaletsizlik, korku ve cehalet. Miguel de Cervantes
Duygu ve Düşünce
〃 Kimsesiz bırakılmış anıların elinden geçmişin hayaletleri tutar. Kanatları kırık kelebeğin, son çırpınışlarıdır bunlar.
Alıntı
Reklam