Sema Ç

Sema Ç
@Semaa_c_
Çocukların onuru, gururu olmaz sanırlar. Oysa ne kadar da çok yanılırlar.
Reklam
Her sınıfta kabuğunun içinde keşfedilmeyi bekleyen bir çocuk mutlaka vardır.Sanırım ben de istiridyeleri seviyorum;o İnci'yi ortaya çıkarmak,mesleklerin en güzeli...
Her şeyden önce "sevmek" olmalıydı öğretmenlikte.
Öğrencisinin gözündeki ışıltıyı görebilen öğretmen,gözlerden kalbe giden kestirme yolun anahtarını bulmuş demektir.
Reklam