*spoiler içerir*
Kitap beni inanılmaz derecede şaşırttı mutlu sonla bitmesine o kadar alışmışım ki yıkıldım resmen hala gözlerimdeki yaşlar kurumadı nasıl olabilir diye sorguluyorum hala, böyle biteceğini bilsem hiç okumazdım evet güzeldi hoştu ama bilmiyorum yarım kalmışlık vardı beni çok etkiledi açıkçası...