Hangi renkten olursa olsun, lüks otomobiller cirit atıyordu İstanbul'da. Cins köpekleri andırıyorlardı. Hani kolay ve konforlu Hayatlar için dünyaya gelmiş ama bir şekilde yolunu kaybedip kendini yaban ortamlarda bulmuş asil, safkan köpekler gibi abes duruyor orada araçların çoğu.Hızlanacak yer bulamamanın sıkıntısıyla kıvranan yarış arabaları, en mahir manevralarla bile ufacık park yerlerine sığmayan arazi cipleri, sadece uzak ülkelerde ya da televizyon reklamlarında görülen geniş ve açık yollar için tasarlanmış pahalı sedanlar... Bunca lüks araba ve katiyen ilerlemeyen bir trafik. Üstü cilalı altyapısı eksik bir şehir.