Benim de mi düşüncelerim olacaktı,
Ben de mi böyle uykusuz kalacaktım.
Sessiz, sedasız mı olacaktım böyle?
Çok sevdiğim salatayı bile
Aramaz mı olacaktım?
Ben böyle mi olacaktım?
#Orhan Veli Kanık
Hafif bir fiziksel şiddet kendi ereğini içinde barındırmaz. Saldırgan şiddet yoluyla vücut bütünlüğümü bozmanın, beni ''tepelemenin'' , ''ağzımı yüzümü dağıtmanın'' peşinde değildir. O, psikoloji üstünlük peşindedir, beni yıldırmaya uğraşmakta, etkilemeye çalışmaktadır.
Aşk, basit ve değersiz şeyleri bile
Biçimlendirip onu değerli yapabilir.
Aşk gözleriyle değil, hayaliyle görür.
...aşk bir çocuktur, onun için yanılır seçimlerinde.