Mutluluğu herzaman birilerinden beklemeyin.. siz kendiniz olduğunuz için önemlisiniz. Evvela kendini sevmeli insan🥰 iki yıl önce kendimi bu şekilde şımartıp kendime en bi sevdiğim çikolatalardan almıştım.ve ara ara yaparımda🥰 biz kadınlar hele birde bir eş ve anne isek( ben gibi) herşeyin en iyisine en güzeline layığız.😍🤭