eğer bir şey insana huzur yerine sürekli acı veriyorsa, o şey nasıl "yüce ve iyi" bir şey olabilir? Dolayısıyla, her şeyin farkında olmak ve hayatı en yüksek perdeden hissetmek, insanı mutlu eden bir başarı değil; aksine onu tüketen, varoluşun en acı verici, en kötü biçimidir.