Sema

Sema
@Semant
içinden çürüyen bir elmanın kurtlanmadan önceki son çırpınışı..
Sessiz sedasız, hüzünlü, Yaşadı ve öldü bir çılgın gibi...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Boş beyin şeytanın çalışma odasıdır.
Kaldırmıyordu kimsenin karşısında Yüzündeki çelikten kafesi.
Ruhun temizlenmesi için en iyi yol insanın geçmişini pişmanlıkla hatırlamasıdır.
Bazen böyle olur insana; dayanılmaz, özellikle utançla karışık hatıraları ansızın olduğu yerde bir dakika öyle durdurur onu.