Semanur

Semanur
@Semanur2003
Bir insan tanımak mı? Bir insanda kendini tanımak mı?
Bu hayatta her şeyi alırsın, yalnız seni seven kadının yoktur fiyatı.
Reklam
O ben değilim
Biz şiirlere adı verilen o güzel kadınlardan değiliz.
İnsan neyi sığdıramaz içine?
İnsan neyi sığdıramaz içine? Ölümü, ayrılığı, ihaneti, özlemi, çaresizliği, acıyı? Hepsini sığdırdım. Zor oldu, uzun oldu, belki sıkıştı biraz içim ama sığdırdım.
Kötü insanlar değiliz, umutsuz insanlarız.
Sabır tercih, tahammül mecburiyettir.