Semanur

Semanur
@Semanur2003
Bir insan tanımak mı? Bir insanda kendini tanımak mı?
İsterdim ki....
İsterdim ki düşme gözlerimden ve adını tükürtme dilimden.... Degerlim kal . Seni gördüğüm dar sokaklarda , kafamı eğdirme önüme.... .... Bir selama değsin geçmişimiz... Hak etsin ufak bir tebessümü.... Dik dur isterdim karşımda , yaşanmışlığın hatrına.... Nurşen Yıldırım
Reklam
Nuri Pakdil , çok sevmenin yorgunluğunu dile getirmiş
Yorulduk üstadım, Öylece oturarak yorulduk. Bir tutam şefkat aramaktan , Vefa yoksulluğundan. İnsanları seyretmekten, ve insanlığı gözlemekten yorulduk. Çok severek haddimizi aşıyoruz üstadım. Ya yanlış zamanın insanlarıyız, ya da insanlık için yanlış bir zamandayız ...
Her insan düşer, her insan yorulur. Her insan gün gelir kendi içinde kaybolur. Çünkü her başlangıç bir bitişi bekler. Her mutluluk bir acıyı, Her yürek bir sevda bekler... Kimsesizliğine.... Fatih Pala
İnsan kaç kez düşer Hangi düşüş, gerçek bir düşüş sayılır Kanını akıtan mı, ruhunu acıtan mı?
Senden önce
Asilliği yitikmiş. Bir beddua gibi, bir küfür gibi çirkinmişim ben. Yaratıldığım çamurdan arınamamışım, sen beni böyle güzel öpmeden önce. Sen beni öpmüşsün, Ben temizlenmişim. Mümkün olmuşum tanrının gözünde. İnsan olmuşum. Sevgilim; Göğsün, kutsal kitaplarda bahsedilen cennetlerden ödünç alınmış ağaç gölgesiymiş. Ben; senin göğsünde uyanmadan önce, uyanmamışım hiç meğer. Beni affet. Suçum vardır, elbet. Senden önce mesela, gülmüşümdür filan. Ne varsa sanki senden önce gülünecek! Senden önce öpmüştüm bir başkasını En çok bunu affet.
Reklam